Monday, November 5, 2012

OXBLOOD

Konečně jsem se dokopala ke koupi vínových kalhot a dokonce jsem našla i takové, které mi sedí a jsou dostatečně dlouhé! Vytkla bych jim jenom to, že se celkem dost vytahují kolem kolen, ale budiž. Kdyby někdo takové sháněl, tak jsou ze Zary z kolekce TRF. Jo a ještě vás musím varovat, že pokud si je koupíte, perte je samotné, protože mi strašně zabarvily v pračce triko (Zaro, styď se! :D). Kůži nebo ruce nebarví. Na druhou stranu musím uznat, že je to pro mě příjemná změna po všech těch dnech v mých oblíbených černých :). Co na ně říkáte vy?








tričko: romwe.com / kalhoty: zara / pásek, kabát: new yorker / boty: ccc / náušnice: h&m / kabelka: michael kors

61 comments:

  1. Vínová je na podzim skvělá, sluší ti to :)

    ReplyDelete
  2. parádní!! :) Vínová ti neskutečně moc sluší :)

    ReplyDelete
  3. čím dál nádhernější sabi:)

    ReplyDelete
  4. Tak tie rifle sú úžasné :)

    ReplyDelete
  5. já mám jedny z pull bear, už snad dva roky a miluju je.
    skvělý outfit! <3

    ReplyDelete
  6. Tohle je boží! Asi nemam moc co vytknout)

    ReplyDelete
  7. super gate!! a konečne zmena po tej čiernej :) a pekné tričko-čo je na ňom,aký motív?:)

    ReplyDelete
  8. Miluju vínový kalhoty a ta košile je moc zajímavá :)
    krásný ♥ achjo, achjo:D

    ReplyDelete
  9. hezké! :))


    http://worldofadel.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. fakt je to na tobě takove "nezvyklé", ale v dobrem. sluši :)

    ReplyDelete
  11. Jsou super! A máš krásné náušnice :)

    ReplyDelete
  12. Je to něco jiného a moc hezkého! :)
    Kalhoty nenosím, ale vínové punčochy - ty chci!

    ReplyDelete
  13. Barva je super, líbí se mi triko (:

    ReplyDelete
  14. kombinace vínové, černé a zlaté je pro mě snad top poslední dobou :)

    ReplyDelete
  15. Jsou skvělé, moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  16. sú pekné, aj ja si chcem kúpiť takej farby :) a určite to je dobrá zmena :)

    ReplyDelete
  17. Vyzerajú dobre, tá farba je skvelá :D

    ReplyDelete
  18. Ta barva ti sluší. A skvělé náušnice!

    ReplyDelete
  19. obvyklá nuda, len si zmenila gate...

    ReplyDelete
  20. jsou skvělé a celá kombinace super!
    mě se taky jedny vínové vytahala na kolenou :D

    ReplyDelete
  21. Kalhoty!♥

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. to tričko je dokonalé :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Tenhle outfit se ti ohromně povedl!Asi si pořídím vínové kalhoty :D.Sluší ti to :)

    ReplyDelete
  24. Já se stejně jenom dívám na tu tvoji kabelku <3 :D

    ReplyDelete
  25. Jo, mám skoro stejné z New Yorku a ano, po džínech, kterých mám asi 10, je to příjemná změna :)

    ReplyDelete
  26. Já si koupila vínové kalhoty v H&M, v kabince mi normálně seděly a pak když jsem si je chtěla po nějaké době vzít, byly mi velké. Takže se budu muset podívat po nových. :) Tobě moc sluší, jak píšeš, příjemná změna. :)

    ReplyDelete
  27. Perfecta!!

    http://fashionbyelena.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  28. Sabi vypadáš božsky;) ty rozpuštěne vlasy ti moc sluší:)

    ReplyDelete
  29. Moc hezké, tento outfit je vlastně celý úžasný!!!<3

    ReplyDelete
  30. vypadat jako ty, tak si pískám. Si nejhezčí holka co znám:O

    ReplyDelete
  31. je to skvela barva, miluju ji :) Ja mam vinovy kalhoty z H&M a taky uplne brutalne barvili poprvy a to jsem je omyvala jenom pod vodou z kohoutku! :D

    ReplyDelete
  32. sluší ti to! ty boty jsou parádní :)

    ReplyDelete
  33. no já asi budu stále shánět červené

    ReplyDelete
  34. pekné sú, hodia sa ti :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. příjemná změna, opravdu ti to moc sluší :)

    ReplyDelete
  36. Příjemná změna, moc se mi to líbí a super tričko! Jen se mi nelíbí to pozadí, ale chápu, že jezdit kvůli focení na nějaká super místa je taky někdy votrava :D

    ReplyDelete
  37. príjemná zmena :) pristane ti to

    ReplyDelete
  38. Tak tohle je na tobě skvělé :) pěkná změna :)

    ReplyDelete
  39. Nádherne rifle :) a tie nožičky ^_^
    coctailidea.blogspot.sk

    ReplyDelete
  40. Pekný postík :)

    Poď na Estée Lauder Giveaway na mojom blogu :)

    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/11/giveaway-v.html

    ReplyDelete
  41. Krásné,i když barevné skinny moc nemusím(mám ráda jen ty černé).A moc se mi líbí tvá halenka!:-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Ty kalhoty mají krásnou barvu..a tobě sluší všechno, samosebou.. :)

    ReplyDelete
  43. Super! Sluší ti to! Moc!



    www.pavlina-javurkova.blogspot.com


    Pavlina

    ReplyDelete
  44. nausnice - neskutocne ti pristanu :)

    ReplyDelete
  45. ta kabelka je nádherná, taky po ní už nějakou dobu koukám :)
    Moc ti to sluší :))

    ReplyDelete
  46. nádherná jsi :) moc se mi líbí náušnice, ale vypadá to, že jsou dost těžké :(
    A kalhoty jsou božský ♥

    ReplyDelete