Saturday, December 1, 2012

SOMEWHERE ONLY WE KNOW

Chtěla bych se omluvit, že jsem poslední týden vůbec nepřispívala. Nebyla nálada a špatné počasí tomu také nepomohlo. A škola už vůbec ne. Už aby byly Vánoce! Teď už za okny září sníh a konečně se mi chce dělat i něco jiného než jen spát. Opět jsem neodolala další ,,vojenské" věci a pořídila jsem si tuhle parko-košili, která je skvělá. Vínový rolák z H&M je taky můj oblíbený, nejdete ho v sekci Divided a je z hrozně příjemného materiálu. Kabelku stále neměním, takže pokud vás už nudí, tak se omlouvám, ale já jsem do ní stále zamilovaná a nemůžu se na ní vynadívat. Co v tomhle počasí nosíte nejraději vy?





parka: sheinside.com / rolák: h&m / kalhoty: jennyfer / boty: ccc / kabelka, hodinky: michael kors

42 comments:

  1. super, vojenské věci se mi líbí! :)

    ReplyDelete
  2. achjo, všude je sníh jen u Brna pořád svítí sluníčko :D

    ReplyDelete
  3. mám podobnou košili a nenapadlo mě dát jí přes svetr, vypadá to fakt dobře :)

    ReplyDelete
  4. Jé, tolika sněhu a v Plzni nic :/ Parku jsem včera sháněla, a i nějaké boty, ale marně..

    ReplyDelete
  5. Na takovou košili jsem koukala v Zaře :-) A líbí se mi :-)



    Pavlína
    blog

    ReplyDelete
  6. vypadá to vážně skvěle!
    já teď nevycházím bez parky a podobných bot jako máš ty :)

    ReplyDelete
  7. Bože! Ty jsi prostě tak strašně nádherná! Moc Ti to sluší. Ostatně jako vždycky :)
    http://theycallmen.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. noo u nás sníh není, takže vám ho závidím*ta košile je skvělá!

    ReplyDelete
  9. Vy tam mate sneh? O.o este sa stazuj :D inak na fotkach si uplne uzasna, aj tvoj sveter :)

    ReplyDelete
  10. Ta kabelka nepřestane nikdy nudit :)

    ReplyDelete
  11. Krásný outfit a moc ti to sluší!:)
    U nás sníh bohužel ještě není a asi ještě dlouho nebude, protože dnes bylo teplo jak na jaře:D

    ReplyDelete
  12. Já nemám ráda zimu, co se týče oblékání.. Nenosím jiné než uplé kalhoty a vždycky v nich hrozně mrznu:D ale zase můžu nosit všechny ty skvělé svetříky, kterých se nemůžu nabažit:))

    ReplyDelete
  13. rudé rty vypadají s tou army košilí tak dobře :) jenom škoda těch kamínků.

    ReplyDelete
  14. ten rolák vypadá takový pořádný, "sturdy" se tomu říká ne? a název článku je z LOL vid? =) miluju tu první francouzskou verzi =)

    ReplyDelete
  15. nikdy nenudíš ;) army věci jsou užasný :) http://brunetteversion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. skvělé, sabi!
    u nás sice ještě není sníh, ale za to ta neskutečná kosaa!:/

    ReplyDelete
  17. Mě se ty vojenské věci prostě nelíbí. A u nás sníh nemá šanci, i když kosa tu je neskutečná :(

    ReplyDelete
  18. Takového sněhu a u nás pořád nic :-(

    ReplyDelete
  19. pěkné :)
    ale nebyla ti zima?:D

    ReplyDelete
  20. máš úžasný štýl a oufit je tiež krásny ;) !

    ReplyDelete
  21. ahoj, aky to je prosim ta ruz? pekny :)

    ReplyDelete
  22. dokonalý!Rolák ti hezky ladí k rtěnce :-)

    ReplyDelete
  23. ta vojenská parka je skvělá <3

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  24. jééj vy už máte toľko snehu??...tvoj outfit vyzerá nádherne, ako aj ty :) aká si krásne štíhlunká :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  25. Tebe sluší všetko :) milujem tvoje oblečenie! Si tak krásna Sabi :))

    coctailidea.blogspot.sk

    ReplyDelete
  26. Máš skvelý vkus , fakt . Si úplne úžasná :)
    P.S. prosím pozrite si môj blog, veľmi by ma to potešilo :) http://adorablediary.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  27. ta parka je nejlepší !

    ReplyDelete
  28. بموقع مؤسسة الحرمــين فخدماتنا ليس لها بديل واسعارنا ليس لها مثيل ،ولدينا فريق عمل يتصل مع العملاء على جسور الثقه
    شركه تنظيف منازل بالجبيل
    والصدق والامانه فى العمل ، وهدفنا هو ارضاؤك وراحتك ، لا تقلق ونحن معك

    شركه عزل فوم بالجبيل
    لا تجهد نفسك ونحن تحت امرك ورهن اشارتك .
    أبرز خدمات مؤسسة الحرمــين للمقاولات العامة بالدمام والرياض

    شركه عزل فوم بالدمام


    شركه عزل اسطح بالاحساء

    شركه كشف تسربات المياه بالاحساء

    ReplyDelete